Elsa - Disney's Frozen

Sunday, February 26, 2012

IMPIAN MENJADI SEORANG PHOTOGRAPHER


Assalamulaikum , selamat malam , tahun ini saya sPm , saya dengan kawan2 selalu bincang apa nak buat lepas sPm ? ada ckap nak kerja lah ? paling tak leh bla dGr "married" eeuuu , hello kita nie masih muda , pelajaran penting kan dahulu , bila semua dah mencukupi baru bOleh nak married2 , kang xpasal2 anak orG makan pasir , huhu ,

"AKU PHOTOGRAPHER" saya berkeinginan dari kecik sampai lah sudah mencapai umur 17 mahu menjadi seorang photographer , dulu sekadar hOBby mengambil2 gambar , sekarang rasa sudah berminat dengan photographer bertambah pula dengan dunia teknologi yang semakin maju , dengan ada yeh laman2 web yang boleh "EDIT" picture supaya lebih lawa , dan camera2 yang semakin hebat , ia juga tidak mahal kalau kita pandai menyimpan duit , kita bOleh membeli yeh

Saya suke mengambil picture kawan2 saya , dan paling saya suke mengambil gambar keindahan alam yang telalu indah , subhanaallah , buat masa nie saya sekadar menggunakan camera biasa dan selebihnya saya eDit :D , Lepas sPm saya bercafang nak masUk kls photographer , heheh
bila dah terlalu minat dengan bidang ini , sO saya perlu lah belajar kn2 , tak begitu =D

Saat paling gembira , yang boleh kita buat kenangan sampai bila-bila adalah gambar bersama family tersayang , dengan senyuman mereka , saya berasa happy sgt2 , terutamanya bila tiba time HARI RAYA saudara mara mesti berkumpul kan2 , dan mesti ada sesi bergambar , heheheh
AWESOme !













No comments:

Post a Comment