Elsa - Disney's Frozen

Tuesday, May 29, 2012

Menyesal Sahabat Dengan Kau :\

Aku anggap ka sebagai freindly aq , kOnOn yer ckap dkt aq "Kau lar sahabat aku , buat selama-lamanye,Aku harap persahabatan kita tak terputus" , masa dengar ayat gtOw , perasaan rasa cair je ,
rasa suka jer , tersenyum jer ,

Mungkin seorang sahabat , tak patut berahsia sesuatu yang tak sepatutnya ,
Mungkin seorang sahabat tak patut tipu sahabat sendiri ,
Mungkin seorang sahabat perlu bersikap jujur ,
Mungkin seorang sahabat perlu faham perasaan sahabat sendiri
Mungkin seorang sahabat tak patut memaksa sahabat sendiri
Mungkin seorang sahabat tak sepatutnya menghasut sahabat sendiri membuat kejahatan
Mungkin seorang sahabat tak patut memburukan sahabat sendiri
Mungkin seorang sahabat tak patut mengambil hak sahabat sendiri
Mungkin seorang sahabat suka melihat sahabat sendiri terluka

Kau memang sahabat tak guna , selama ni , aku percaya semua kata-kata kau ,aku sanggup backup kau dalam apa-apa hal pun , tapi aku terkejut sebab perangai kau betul2 sudah berubah , kau pun dah pandai tipu-tpu aku , ada ke patut , time Org tgh series , kau bOleh tergelak , mcm perkara yang dikatakan kau anggap main-main , mungkin kau tak pernah nak faham perasaan sahabat sendiri , kau patut dikatakan manusia or sahabat yang suka maen tikam2 belakang , dan sahabat yang tak mampu berkata jujur

Mulai saat ni , aku dah tak nak ambik kisah pasal hidup kau , aku dah fedup dengan semua penipuan kau
Tengok air muka kau , macam baek tapi hampeh!!! , aku nak larii daripada kau , tak guna dah sahabat dengan kau , aku sepatut yer dah lama tak sahabat dengan kau , tpi sebab perasaan aku sanggup sabar dengan perangai kau dan hati aku niy jenis baek , Menyesal sangat-sangat :D ,

No comments:

Post a Comment