Elsa - Disney's Frozen

Saturday, May 5, 2012

Semalam , Girl vs Boys

Petang , semalam saya dan sahabat lepak dekat tepi pantai ,tiba2 sahabat saya dapat panggilan yang mengatakan sahabat saya yang lagi seorang kena pukul dengan jantan , Apa lagi , saya pun dengan pantas pecut mOtor , nak pergi tgOk keadaan dia , peh! terkejut saya tgok , agak teruk juga , muka , pipi , mata , hidung , saya pun tanya mcm mne blh jdi begini ????
Nangis2 kena pukul , saya kesian jugak , dalam keadaan yang begitu kami sempat lagi bergurau senda
tapi jantan tu pengaruh ***** bukan fikir pjg pn nk bt bnda gtOw , tapi jantan tuh dapat balasan yang setimpal ! , sahabat saya ckap dia tak sdar , masa tuh , yang dia rasa , dia kena pukul jer
Apapun , kes nie jadi , kes polis , sahabat saya yang lagi dua orang jadi saksi dalam kejadian smlm
sahabat saya kata , lepas nie kena berhati2 sbb jantan tuh nak balas dendam (mybe)
jantan tuh dah kena pukul dgn org kg , tpi muka bt slamber jer , mcm xrsa apa2 pun , hebat btOl jantan tuh , biase lah pengaruh ****** .

No comments:

Post a Comment