Elsa - Disney's Frozen

Tuesday, July 1, 2014

Balik daripada cuti , semuanya hilang , apa cerita nii !!!

Salam . apakah ini pencerobohan besar-besaran yang dilakukan bila kami tiada di hostel . Dengan aku bukak pintu subhanaallah sampai xtahu nak cakap ini bilik atau tak , sebab terlalu bersepah dengan pintu tingkap tak ditutup lantai penuh dgn kekotoran dan binatang , Apatah lagi dkt ruang tamu sampai branda yang dibersepah sedikit tapi tak apa aku bersihkan apa yg patut cuma sampah diyeorg tinggalkan , Hmmmmmmm . Ketika aku mahu meletakkan baju semula didlm bagasi aku perasan bagasi aku terbukak dn aku perasan yg brang2 aku sudah dicuri oleh manusia paling durjana lagi dajjal dlm hostel apatah lagi sebilik snggup mencuri barang kawan sebiliknya , Apa kebendannya nii!! . Trlalu bnyk 2 ekor manusia tu mengambilnya semuanya di sebat!! apa kejadahnya kerja diyeorg ni , Miskin sgt ke apa! tahulah nk pindah tapi jgn smpai mencuri barang org bagai , Hadushh! lemah aku dpt manusia yg teruk mcm nii!!! . Mahu dibilang pengemis ia jugak mahu di bilang pencuri pun ia jugak ..................... Barang kawan ku jugak turut hilang dan siap jadi harta diyeorg lagi , Fuhh!! Lamak , hebat permainan 2 ekor manusia ni . Kata nak pulang bagai nak ganti bagai , Hmmm . HAMPEH!!!!!!!!!!!!! . Memang aku tak halalkan pun apa yang mereka ambil tu . PEDULI APA AKU!!!!!!!!! .






TAK GUNA!!!!!!! SEKIAN ,

No comments:

Post a Comment