Elsa - Disney's Frozen

Tuesday, July 8, 2014

Hanya ini aku mmapu ku coretkan apa yang aku tengah lalui sekarang ( HARI PERTAMA TANPA DIA )


Salam . aku ingat ini semua mimpi yang aku tahu bila aku sedar dari tidur ini semua tak terjadi . tapi kenyataannya memang sudah terjadi . Aku ingat pagi yang dia datang dkt rumah aku tu , utk terkali akhirnya siap boleh bergurau senda lagi sebab dia dtg rumah aku pagi tu aku masih dalam keadaan mamai biase baru bangun tdur dia dtg pun sbb barang dia dkt aku , aku ingat dia nk dtg malam tu sbb dia dah bagitahu nk dtg balik smpai sahur aku tunggu dia apatah lagi aku risau dgn keadaan dia yg mcm nii . Petang tu last aku jumpa dia sebelum dia .... hanya pelukan dan cium di dahi dan pesanan terakhir dia adalah suruh aku jaga diri dan dia cakap dekat aku "kau nak tunggu aku ker ?" dan aku jawab dalam tangisan "YA" dan lagi sekali buat aku tersentuh lagi sayu adalah "Raya sama2 dkt pahang" aku hanya mampu angguk . Aku tak nak lepaskan pelukan daripda dia , aku tak nak dia pergi , Tapi nk buat macam mana dia kena jugak pergi . Dan semalam aku menangis dan terkenang kan dia , Jaket dia aku pegang dan erat dlm pelukan aku , bau perfume dia pun ada lagi . Barang2 dia pun semua dia bagi dkt aku ..


Hari2 tanpa dia memang agak berbeza sbb ini terlalu asing bagi aku sendiri . Aku sayang dia . Sekarang aku dan kawan2 dia yang lain akan cuba tolong dia , sedaya upaya :)

No comments:

Post a Comment