Elsa - Disney's Frozen

Friday, January 24, 2014

FAMILY ALWAYS FIRST IN MY LIFE

Assalamulaikum ,  sekarang aku hanya memikirkan satu saja hala tuju dalam kehidupan aku . Iaitu , menghabiskan pelajaran ku dlm DIP.BUSINESS , GLOBAL INSTITUDE OF STUDIES , N9 , sekarang aku sdang mengharungi "SEM 2" yang tak lama lagi akan tiba menghujungnya , peperiksaan akhir tahun "SEM 2" pada 24.02.2014 , ku lihat dikalendar memang tidak lama lagi aku kena berjuang smpai 28.02.2014 . Aku akan berusaha buat yang trbaik utk kedua ibu bapa ku yang tersyg . Tahun depan 2015 adalah tahun akhir aku dikolej trsebut , Semoga ALLAH memberikan keberkatan apa yang aku buat sekarang dan menguatkan hatiku utk menempuh segala dugaan yg telah dia berikan , Lepas aku habis belajar , insyaallah , baru aku fikir segala2nya utk kehidupan aku yg akan dtg , Kadangkala aku berfikir , aku sudah jauh daripada azam yang aku buat dalam kehidupan ku utk tahun ni . Aku sorang saja harapan mak ayah aku sekarang , aku tak nak menghampakan diyeorg , diyerog sudah banyak membantu aku dan memberikan segala2nya kemahuan aku . So tiba lah , masanya aku membalas segala usaha mak ayah aku dan memberikan yang trbaik utk mereka. Aku tak mampu melihat mak ayah ku dlm kesedihan , mereka banyak memberikan harapan dkt aku dan nasihat . Mereka lah segala2nya dalam kehidupan aku , dalam hati aku , aku hanya menyanyangi mereka berdua ,

Umur ku sekarang sudah menginjak ke 19tahun . Aku berterima kasih kepada mereka kerana melahirkan aku didunia ini , Setiap kali , buat sesuatu mesti ingatkan mereka .. Mereka skrg sudah berjauhan dripda ku , aku sering merindui mereka yang bertelefon dpt membantu , menghilangkannya , itupn masih belum puas . Aku harap mereka melawat aku raya cina nie , aku nak peluk mereka , aku nak salam mereka , aku nak mencium kedua belah pipi mereka :)





.... CONTINUE

No comments:

Post a Comment