Elsa - Disney's Frozen

Saturday, January 11, 2014

WEEKENDS .. BORING

12 . 1 . 2014 "SUNDAY" ,  hari ni bangun lambat , ish!!! rasa teruk gler bila anak dara bangun lambat ni , matahari dah terbit pun tak nak bnagun2 lagi , hahah . Bangun mandi then masak nasi goreng ayam , itu je yang ada untuk isi perut yang lapar gler kan ! . Hari ni aku tunggu mak ayah aku datang dripada JOHOR , aku harap mereka datang di hostel aku ni , aku terlalu merindui mereka berdua , bila berjauhan ni hanya doa yang mampu ku hadiahkan untuk mereka agar mereka selalu dalam lindungan ALLAH dan sihat . Assingment aku maish bertimbun , assingment yang harus ku hantar pada bulan februari ni sebelum final exam . Principal Of Management pun , siap sampai task 1 dan task 2 aku terlekat , Principal Of Account and Principal Of Microecomics satu pun tak buat apa2 lagi hanya exercise jer separuh siap . Ingat nak joging or pergi swimming pool dekat kondo sebelah .

                                   

No comments:

Post a Comment