Elsa - Disney's Frozen

Saturday, January 18, 2014

HEART BROKEN LAST DAYS

 Apa yang aku sedang lalui dengan perasaan aku sekarang  adakah perasaan yang terbuka untuk dia atau sekadar perasaan yang memaksa aku . Aku keliru , aku sering teringat dekat dia dan mahu "Comeback" semula tapi apakah daya aku hanya insan biasa yang mampu rebah kebumi dengan kata2 nya semalam dan aku hanya mmapu diam . Adakah aku yang mencari dia semulA , lepas daripda kejaDian tu , dia tidak lagi contact aku dan terputus mcm tu sahaja . ,MalaM semalam aku ada call dia , tpi pedih perasaan ku yg dia mengatakan dia tak kenal aku dan dia sudah padam no tu dkt dlm fon dia , aku pasrah . Lagi sekali aku call dia memang terus "VoiceMail" , Ya Allah masa tu hanya Allah sahaja perasaan aku ........



No comments:

Post a Comment