Elsa - Disney's Frozen

Thursday, January 16, 2014

Ku keliru dengan perasaan ku sendiri ?????

Baru2 aku ada kenal dengan seorang lelaki melalui "WeChat" aku main lah "People Nearby" bermula lah detik2 perkenalan kami yang tak dijangkakan . Baru berkenalan beberapa dia sudah jatuh hati dekat aku . Firstime aku jumpa lelaki yang cakaP tu the point dan jujur pulak tu , dia cakap dia suka dkt aku , dia syg dkt aku dan dia nak aku jadi "WIFE" dia ayat last paling aku tak boleh blaa!!! , sampai dlm fikiran aku , aku rasa dia ni macam tak betul , dan macam terdesak nak "GF". Dia sering ajak aku pergi ikut dia , tapi memang aku tolak tawaran dia , sebab aku tak suka ikut org yg baru aku kenal yg berapa hari entah . Bermula dari situ dia sering call aku and wechat aku . Smpai satu hari tu , dia ajak aku jumpa mak ayah dia , dia ckap bukan nk suh awak pikat hati mak ayah saya cuma nak awak kenal dengan diyeorg jer ..... Tapi sampai satu tahap tu , hubungan aku dengan dia makin rengang disebabkan aku tak ada perasaan syg yang tak ikhlas .. dia sering tnya aku , aku syg dia tak ? rindu dia tak ? ingat dkt dia tak ? tapi disebabkan aku dah malas nak tipu , aku terpaksa jujur yg aku anggap dia just kawan , tak lebih dripda tu , mcm dia anggap aku dlm hati dia dan hidup dia . Dan aku nekad tutup wechat dan buat yang baru agar dia xnganggu aku lagi .. dan lepas daripda tu , aku merasakan aku mcm ingatkan dia lah , hmmmmmmmmmmmmmm , aku nak lupakan dia lah .... aku keliru nak bercinta atau tidak , perasaan tu kadang kala datang dan menghilang begitu sahaja , walaupun aku tengok sahabat2 housesmate aku hangat bercintakan ... aku pun nk ada perasaan mcm diyeorg tpi , perasaan aku susah nk ada mcm tu ......... sering menafikan ... Kalau aku ada bakat pelukis , nak aje aku lukis perasaan yamg aku tengah hadapi sekarang . Oh tuhan , tolong lah hamba mu ini , Aku masih ingat pujian yang sering dia cakap dekat aku ... Cinta yang dipaksa , tak mungkin mudah untuk diterima dengan ikhlas


No comments:

Post a Comment